Nu fortsätter vi

Nu har jag kunnat analysera filmen från i söndags, ingen glädjande syn. Momenten sitter fint MEN mellan momenten var gräsligt, domaren skrev busig och absolut var Ella det, men jag tyckte det kändes bättre än det såg ut, mellan momenten. Mest mitt uppförande.
Jag kommer fortsätta jobba med lk2 speciellt länka ihop de olika momenten och hålla koll på att vi får till ett helt program. Momenten som sådana såg däremot ok ut, visst finns det saker jag måste jobba hårt med.


Fria följet är fortfarande en mardröm och Apporteringen där ingången måste bli mycket bättre är de 2 värsta momenten.

Den här veckan har vi jobbat lite med nya uppgifter, att börja få till stå till ligg i fjärren (genom "fällknivsmodellen") och idag fick jag hem metallapporten som jag trodde skulle bli en långdragen process, Men som Ella inte hade några problem med alls utom ingången (spökar på samma sätt som med träapporten)
Vi har också börjat lite med att lyfta vittringsapporten utan att byta grep utan leverera direkt.


Min älskade Ella stolt med apporten av metall i munnen :-) eller kanske det är jag som är mest stolt.




Kommentarer
Postat av: Anna Nygårds

Duktiga Ella! Jag har också skickat efter en metallapport. Vad har du för storlek? Jag tog en stor en jag. Var så träningssugen nu när jag kom från jobbet och så hade jag ingen hund hemma ;(.Vi hörs!

Anna

2011-02-12 @ 14:33:44
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex
Postat av: Carina Sundberg

Hej.

Jag tycker ni ska vara stolt båda två!

Så rackarns söt hon är :)

2011-02-13 @ 18:07:10
Postat av: Anna Nygårds

Tackar för tröstefulla ord! Känns bättre idag och Rolex är fortsatt pigg. Har fått våran metallapport idag. Rolex tog den utan problem :). / Kram Anna

2011-02-14 @ 21:08:08
Postat av: Björn B

Vilken söt pudel du har ;)

2011-02-17 @ 21:37:07
URL: http://www.backfamily.se
Postat av: Ella

Hallå Björn,

Vadå Pudel.........

Jag är en äkta spansk brud i mina bästa år.

Rättning i leden

2011-02-17 @ 22:04:04
URL: http://caramella.eldea.se
Postat av: Björn B

Ok, ok, förlåt :)

2011-02-19 @ 18:08:07
URL: http://www.backfamily.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0