Lansering av hemsida

Nu har jag bestämt mig för att gå över till min nya layout, om du har länkat till mig hoppas jag och önskar att du ska ändra adressen från min blogg till http://caramella.eldea.se du kommer fortfarande direkt till min blogg men nu med en rubrik och bild igen :-)
Hemsidan håller jag just nu på att bygga, fast jag har alldeles för lite tid, för tillfället jobbar jag från tidig morgon och ska precis lämna datorn efter att ha jobbat klart idag. Det är "charmen" att jobba på litet företag. Mycket friheter men samtidigt inga regelbundna arbetstider, jobbet måste göras så då gör vi det. Ella tycker dock dessa perioder är mycket tråkigare än de dagar vi har lite hål i agendan. Idag har hon lagt in en charmoffensiv på min bordsgranne på jobbet som då har tränat fjärren, platsliggning och lite sök på kontoret, till Ellas glädje.
I morgon har jag lovat mg själv att vi åtminstone ska hinna med lite träning inför appellen om två helger. Helst nere på klubben då det är en hemmatävling på gott och ont.
Men imorgon är en annan dag.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0