6 blir 20


Spåret som jag skulle hinna ta i gårkväll blev inställt. Vi hade en otroligt mysig kväll på en öde ö med sill, färsk potatis och massor av tillbehör. Dock ingen nubbe. Så vi fick  gå spåret idag innan jobbet i stället, så de tänkta 6 timmars liggtid blev 20 timmar.
Hade lite dåligt samvete, längre spår, ny miljö och lång tid allt på samma gång. Men det gick bra, Längden spelar nog ingen större roll, underlaget reagerade hon inte heller nämnvärt på, vad jag kunde se. Liggtiden är nog det som "stör" mest. Efter att jag kommit upp i rätt längd får vi passa på att lägga ett antal spår med lång liggtid så hon får upp mer rutin.

Efter spåret sprang vi och busade med klöven, jättekul tycker Ella som inte har några problem med att ta den i munnen. Fast hon släpper den så snart buset slutade, inget ha-begär.
Tillslut tog "vi"  ett morgonbad, I alla fall ella, innan vi gick hem och förberedde oss att åka till jobbet. Nu sitter vi här standby för att hjälpa till med att slutföra en leverans till kund, Ella skulle helst vilja leka/jobba mer, men vila är också viktigt :-)

Kommentarer
Postat av: Peppar

Vad knasigt du skriver - var det spåret eller nubben du tog i morse innan jobbet?

Ni är sååå duktiga som spårar så mycket!

/Peppar

2010-06-18 @ 15:01:14
URL: http://peppar-perro.blogspot.com/
Postat av: Susanne och Ella

Herremingud,

Vilken tossig matte jag har, Vi skyller på att hon sitter på jobbet och skriver :-) Nu ska vi se om det är mer lättbegripligt, för jag har korrekturläst.

Nubbe är nog helt uteslutet när hon är så virrig :-)



Puss på dig lilla Peppis/lilla sjöjungfrun Ella

2010-06-18 @ 15:12:04
URL: http://calmigoscaramella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0