Failade julkort som mina barn skulle sagt :-)

Jaha, försöker få till ett julkort på min hund. Eftersom ingen annan vill vara med på julkorten nuförtiden så får jag försöka med Ella, hon har inte riktigt samma talan (tror jag) Men hon visar på sitt sätt vad hon tycker om mina arrangemang :-)
Kolla in dessa försök att få till ett julkort


Blir det bra såhär?


Nehej, då vill du säkert ha mig så här?


äh, jag struntar i dig


Nu vet jag vad du vill, jag apporterar alla de här bollarna så blir du nog glad.

Nehej, nu ger jag upp och lägger mig att vakta den här skatten. God jul på er alla där ute i Cyberrymden.


Kommentarer
Postat av: Anna Nygårds

God jul på dig söta tok-Ella!! Matte ser vi i helgen! / Anna

2010-12-16 @ 11:47:26
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex
Postat av: Carina Sundberg

Härliga bilder :) Jag tycker att alla bilderna blev så bra så! Man får sig ett litet fniss och det är mycket värt!!!!

Jag kommer inte åt FB här från jobbet.... Jag kan inte komma på fredagkväll, TYVÄRR det hade varit riktigt kul. Hoppas vi ses på lördagen. Jag vet aldrig vem som är vem någonstans (virrpanna nr1) så knacka gärna på mig, jag uppskattar det :)



CARINA och ZALLE

CARINA och ZALLE

2010-12-16 @ 18:09:12
Postat av: Lisa & Cesar

God Jul Ella toppen julbilder tycker jag. Cesar tog tomteluvan i munnen och sprang runt på tomten med sin trofé. Vi fick i alla fall mycket skratt.

2010-12-16 @ 23:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0