Före och Efter

IDag laddade jag ur bilder ur min kamera igen. Det är kul med ungdomarna som är intresserade av att ta kort, man vet aldrig vad man hittar i kameran om den väl ligger framme :-)

Själv tog jag ett kort på Ella innan klippningen


Sedan hittade jag det här fina kortet på Ella och Marias pojkvän som jag tyckte var så fint, precis taget efter att jag klippt Ella


Undrar om det är Maria som tagit kortet.

Idag har vi tränat vidare på rutan och inkallning med ställande, men det är fortfarande en bra bit bort innan den sitter. Det går bra nära på 3-4 meters avstånd och det går fortfarande bra om jag har en boll i handen på fler meters avstånd. Men att det ska fungera i en tävlingssituation är nog en önskedröm.



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så VACKER hon är! :-)

2010-08-26 @ 15:47:48
Postat av: kickan

Fina kort på syster yster:) kram Carizma

2010-08-26 @ 17:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0