Underbara vår

Idag har jag gått 4,1 km, i en genomsnittlig hastighet på 5,1 km/timme och då gjort av med 297 kalorier enligt en "App" på min mobiltelefon. Jag gick utmed Södermalms (södra) vatten utefter Tantolunden över till Liljeholmen och Marievik, där maken hade ställt bilen som han ville att jag skulle hämta. Eftersom vädret var helt fantastiskt och jag hade Ella med mig tänkte jag göra det bästa av situationen och flanera utmed vattnet, ett lyckat beslut.

Hur mycket människor som helst och hundar, Petra du undrade ju tidigare om det inte fanns hundar i Stockholm på Söder. Nu vet jag var de samlas på ängarna i Tantolunden. Lekandes, skällande, nosande stora och små. Ella rusade lyckligt ut i Mälaren för ett dopp. De höll på att spika ihop utemöblerna på fiket, Så nu vet jag hur Ella och jag ska spendera våra luncher när vi är på kontoret, njuta nere vid vattnet :-)

Tog en bild när vi var på väg över Liljeholmsbron

Tittar ni riktigt noga ser ni små hundar på ängen. Till vänster utanför bilden ligger vårt kontor och på andra sidan bron makens kontor.

Ut och njut av våren :-)   
Tack alla för Grattis till vårt tävlingsresultat det värmer :-)
Vi hoppas få se många fler tävlingsekipage som des står Perro de agua Espanol på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0