Lydnadsträning på Götgatan


Gõtgatan blev dagens träningsplats. Mycket folk och mycket som händer.  Vi backade till enklare övningar ex.v. platsliggning där jag bara gick 5m bort och fotgående några korta steg och flera vändningar på samma plats.. Ella var jätteduktig och försökte fokusera. Inte alltid lätt när det på en av Stockholms mest "trafikerade" gågator helt plötsligt kommera polis och ambulans med blåljusen på. Dessutom folk som stannar för att titta på den "duktiga otroligt söta hunden" :-)
Mest jobbigt var det nog för mig, jag är inte van vid att träna där så många tittar. Men nyttigt inför tävlingssäsongen. 

Kommentarer
Postat av: Petra & Lufsen

Du är så jäkla tuff tjejen.Träna mitt på Götgatan.Skulle jag aldrig våga. Er tävlingsäsong kommer nog att gå strålande. Kramar till er Petra & Lufsen

2010-04-07 @ 12:15:54
URL: http://nogg.se/lufsen
Postat av: Lena

Åh, vad ni e duktiga! Ha det gott!

2010-04-07 @ 12:47:45
URL: http://www.bonitaochjag.se
Postat av: Anna Nygårds

Heja! Duktiga ni är. Det kommer gå sååå bra ska ni se.Här gör vi så gott vi kan med kryckor . Inte lätt./ Anna & Rolex

2010-04-07 @ 15:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0