Utmaning

Vi har blivit utmanade av Jenny och Frasse följande gäller:
5 är den röda tråden. Man ska gå in i sitt fotoalbum och kolla i femte mappen, femte bilden och lägga ut den i sin blogg och berätta om bilden. Sedan ska man skicka vidare till 5 andra bloggare.
 


Blev lite bestört då alla mina kort ligger på datorn som precis gått sönder. Men det var bara att bita ihop och se vad det blev. En bild på min älskade Martin. Det är semestern 2006, Martin är 14 år och vi har precis hämtat vår nya segelbåt i Greifswald, Tyskland och seglar nu hemåt. Vädret är fantastiskt och likaså de öar vi stannar på, Denna del av Tyskland kan verkligen rekommenderas :-) På kortet har vi precis gått i land på en ö som heter "Hidden see" . Vi har hyrt en fyrhjulig cykel som vi är ute och racar med ,hela familjen. Stränderna ligger tomma framför oss då det blåser rejält in mot land och vi blickar ut över horisonten där Danmark ska finnas. I lä är det dock underbart med värme och sol. En helt fantastisk semester där vi seglade genom Dnamark, Över till Sverige gick Göta kanal för att efter fem veckor landa i hemma hamnen i Stockholm. Vädret var underbart och vinden växlade från helt stiltje (mellan Tyskland och Danmark) till Höga vågor och 12 sekundmeter (mellan Falkenberg och Göteborg) Oj vad jag börjar längta till vår och sommar. I Stockholm har vi blandat snö och regn just nu :-(

Vilka 5 utmanar jag då: Calmigos, Annica och Fanta, Emmi och Alvito, Perro Rizzado,och  Kennel Amandob's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0