Tänk vad man kan hitta på

för att få slippa städa.........
Det är nog något jag verkligen hatar. Men nu börjar allt bli färdigt. Världens bästa make har fixat klart köket, jag har handlat alla julklappar (på en dag) och slagit in dem, städat undervåningen, handlat mat, ska precis sätta på knäcken. Johan klär julgranen och det är en dag till godo, härligt.

Idag har vi haft runt -7 grader, kändes som jag skulle förfrysa öronen under morgonpromenaden men jag tror Ella gillar detta väder bättre än gårdagens då snön fastnar i pälsen, fast även då var hon ganska nöjd förutom när det fastnar mellan trampdynorna, Ska ta fram saxen :-)




Lite nya julkort har det kommit in :-)




Visst är de lika Rolex och Ella. Rolex är Ellas farbror fast yngre än Ella.



Julkort från Ramita de palma, jag som är så svag för blonda valpar :-) är de inte underbara. För några dagar sedan fanns det någon hane otingad (blond)



Från Aqualines, Gunilla var den första Perrouppfödaren jag hade kontakt med.



Stina träffar vi på Stockholmsträffarna


Ett stämningsfullt kort från Ellas favorit i alla klasser Snigel :-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag håller med dej totalt vad gäller städning.Det är bara något nödvändigt ont.Vi var också ute och handla julmat igår.Klappar slogs in och granen plockades fram och skinkan gjordes i ordning.I dag så gör vi jul GODIS. Kramar från Örebro

2009-12-23 @ 12:44:09
URL: http://nogg.se/lufsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0