Ska det vara så här?

Klockan är 8 och endast jag är vaken. Minns både sedan mina egna barndomsår och även bara något år tillbaka så var alltid barnen uppe först på julaftonsmorgonen. Hemma hos oss stod alltid julgransljusen på över natten så när jag tassade upp var det som magiskt med lukter från gran och bak som hörde bara julen till. Julklapp på morgonen är en tradition jag tagit med sedan min egen barndom. Därav att jag är uppe tidigt. I år blir klappen gemensam (för första gången) få se om de fixar skattkartan tillsammans, har försökt göra den extra klurig.

Allt är förberett så dagen blir lugn. Så här tidigt har vi nog aldrig varit färdiga förut. T.o.m. duken ligger på bordet och den är pyntad.

Nå, jag lägger mig nog på soffan några minuter och väntar in ljuset innan morgonpromenaden.

Ha en riktigt God Jul nu

Susanne

Några härliga julkort har kommit in.


En härlig bild på Muffin och portisen Debbi 



En jättebra instruktör i tävlingslydnad Lotta Linusson



Uppfödaren Tasseriet som jag träffade för första gången i Gränna, underbar dotter Lina.
De har också någon som är en hejare på photoshop titta bara på denna bild :-)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej på er ! Det låter som att ni fick en alldeles underbar julafton.Klurade dom ut skattkartan.?

Tackar för hälsningen hos oss.Men du brukar ju vara duktig att skriva.

Kramar Petra

2009-12-25 @ 17:56:53
URL: http://nogg.se/lufsen
Postat av: Louise

Hej

God fortsättning och nu är när julhelgen går mot sitt slut är det dags att bli lite mer aktiv, förutom att aktivera hundarna är jag sugen på att lära mig mer om photoshop och det verkar finnas en mängd alternativ. Vilken photoshop använder du för att göra dina bilder?

Ett Gott Nytt 2010!

önskar

Louise, Isa o Dicho



2009-12-27 @ 18:59:07
Postat av: Anonym

Hej

God fortsättning och nu är när julhelgen går mot sitt slut är det dags att bli lite mer aktiv, förutom att aktivera hundarna är jag sugen på att lära mig mer om photoshop och det verkar finnas en mängd alternativ. Vilken photoshop använder du för att göra dina fina bilder?

Ett Gott Nytt 2010!

önskar

Louise, Isa o Dicho



2009-12-27 @ 19:00:42
Postat av: Susanne

Hejsan Louise,

Hoppas du fått mitt mail ang Photoshop. Jag använder CS2 (som min dotter tycker är alldeles för gammal)visst är det ett virrvarr speciellt om man inte är så haj på det här :-) Skulle jag köpa idag skulle jag köpa en ren Photoshop inget paket med massor av andra program som jag har idag men aldrig använder, troligen för att jag inte kan tillräckligt mycket så jag vet inte vad jag ska använda dem till.



Susanne

2010-01-04 @ 13:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0