Bara otur

Inget går min väg just nu :-(
Sonen fick sin dator stulen när han var nere på speläventyr i Malmö så nu har han kidnappat min. Jag får tvinga mig till några minuter på min alldeles egna dator. Synd är det också om mig då jag fick lämna in min kameralins på lagning idag och de säger att det kommer ta 3-4 veckor. Så nu har jag fått sätta på min lilla plutt lins, hur kul är det när Gränna nalkas. Mitt uppe i detta så har maken insjuknat i svininfluensan. Jag har aldrig sett honom så sjuk. Nu hoppas jag bara att resten av familjen klarar sig. Inkubationstiden är 3 dagar och enligt doktorn så ska han bli smittfri imorgon. Så efter helgen får vi se om vi står på benen. Nu har jag öst ur mig allt tråkigt. Är det något som är roligt, självklart. Igår träffades jag och Sanna på hennes BK för att träna lite lydnad. Lydnaden var det lite si och så med men det var kul att träffa Sanna och Peppar igen :-)
Det känns som det mesta är på rätt väg i lydnaden men långt ifrån att vi kommer vara färdiga till Gränna.
Jag har satt upp mål för mig själv, vi ska ha det trevligt. Jag ska hålla mig lugn så att Ella stannar kvar hos mig och inte håller sig utanför 5 meters radien för att hon känner av min nervositet. Klarar jag det så är jag nöjd. Sedan är allt bonus :-)


Kommentarer
Postat av: Fanta m flock

Usch vad ni drabbas av otrevligheter...Hoppas verkligen ni är friska till Gränna så vi får träffas!Vi håller tummarna.Hälsa maken ett jätte krya på dig!Kram Fanta m flock

2009-08-22 @ 11:09:48
Postat av: Susanne

Tsck för gratulationerna i gästboken! Vi är äckligt stolta - och vi kommer till Gränna (har mutat äldsta dottern och maken att vara hemma hos "bajsmonstren"), så se upp för mitt malliga svininfluensa-fria tryne!

Hoppas att ni klarar er och att maken piggnar till! /Susanne

2009-08-23 @ 07:57:16
URL: http://www.aberlours.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0