Utställning med 37 Perros anmälda

Idag har jag varit på Kistamässan för att mingla och hälsa på perrosar med mattar och hussar.
Upp tidigt och iväg. det var jätteroligt eftersom det var 37 hundar anmälda.
Lite bilder från vimlet.


Rolex med matte Anna


Bombi


Leõn och Jenny


Blossom barn till Leõn, mamma till Bombi


Vilja


Cocos och Helen


En spanjor på besök i Norge

Ett axplock av alla fina hundar som var där
Väl hemma så ville min fina hund ha lite uppmärksamhet


Så då fick vi sparka lite boll.

Kommentarer
Postat av: Kicki Jidebom

Kul att du har lagt ut bilder från utställning. Det tackar jag särskilt för eftersom jag inte hade möjlighet att åka dit.



Lycka till med träningen! Själva ska vi gå ner till IP och se om det är fler än vi som tänker träna agility ikväll.



Hälsningar från Kicki, Mynta och Cinco









2009-04-14 @ 17:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0