Pappa Pelle TV kändis

Igår satt Ella och jag bänkade framför TV'n för att kolla "Efter 10". Jobbet fick vänta några minuter. Jenny Tussbergets Kennel satt i TV soffan och med sig hade hon tre av sina hundar, Pelle (som är Ellas pappa), Leõn och Bombi. Alla 4 tog sig bra ut i soffan. Jag älskar bilden där Pelle sträcker ut sig i soffan med magen i vädret, han är bara bäst :-)
Missade ni avsnittet så finns det på nätet  http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.971447. de andra två hundarna hör också till mina favoriter och blev tillsammans en väldigt vacker och presentabel bild av Perrosar när de är som bäst, enligt mitt tycke.

Pappa Pelle (Foto Calmigos)



Idag har jag städat ur vintern ur bloggen och fram kommer ett vårligt rosa skimmer. Precis som det ser ut på vår baksida av huset.

Nu gäller det att njuta av allt rosa innan det tar slut.
Ha en fin vår.


Kommentarer
Postat av: Peppar

Tack för att du la ut länken så matte kunde titta! Jag gillar också Ingrid som sa att all inlärning ökar med belöning!

/P

2009-05-02 @ 00:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0