1001 besökaren genom perroklubben blev jag :-)

Idag slog räknaren om på Perroklubben för andra gången. Vi backade ju då Perroklubben kraschade för ett tag sedan. Det roliga var att jag själv blev besökare 1001 :-) Det här med bloggar är roligt. På något sätt "lär man känna" andra via datorn. Tänk vad tiden förändras. Jag har nog ett tiotal bloggar/hemsidor jag scannar av varje dag. Några återkommer jag till varje dag och några lite då och då. Mina klara favoriter är

Peppars blogg och Mallans blogg/Perrogänget i Värnamo för att de skriver så himla roligt. Det är ofta man sitter och fnissar framför datorn. Visst Peppar med matte räknar jag numera som vänner men jag hade gillat deras blogg oavsett.
Mira med matte har jag aldrig träffat. Jag rekommenderar er verkligen att läsa deras sidor. Tråkigt nog skriver de inte så ofta som jag skulle vilja :-)

Två andra bloggar jag följer ständigt och jämt är Fozzies sida och Jenny och Frasses blogg, Jenny har kommit igång igen med sitt skrivande vilket är jättekul. De här sidorna peppar mig i vår träning, för de här tjejerna och hundarna är så himla duktiga.

Det får räcka med tips för idag.

Grannhunden Texas kom ner för en lekstund idag, trodde jag, men det enda han ville var att rida på Ella. Tänk att det ska vara så svårt att komma underför med när hon börjar löpa. Jag får skaffa mig en hanhund som talar om hur landet ligger :-)  Hon är så duktig på att hålla rent efter sig så man kan ju undra hur länge hon löpt :-) "Surkärring" har hon ju varit i mer än en månad.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till 1001.Dit har vi en bit kvar.

Har nu kollat in de sidor som du länkade till.Man kan bli sittandes hur länge som helst och läsa.

Ha det bra.Petra

2009-04-27 @ 19:03:57
URL: http://www.nogg.se/lufsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0