Poletten trillat ner :-)

Sedan i Måndags har jag tränat starter och utgångslägen med boll som belöning. Ella har varit taggad. Till slut så att hon stack direkt efter att jag sagt "fot". I går kväll körde jag utan boll men attans vad glad jag blev, förväntan satt i. Hon var heltaggad men höll sig till mitt ben och gick jättebra. Inte för att jag gick långt utan bara några steg  och några höger och vänstersvängar. Dessutom satte hon sig snyggt vid min sida. Ett tag har hon vinklat sig lite inåt bakom mig, får hoppas det också är borta. Nu gäller det att förlänga sträckan och krångla med vänster, höger och helt om och hoppas att allt sitter :-) Hon är underbar min hund och så himla lättlärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0