Underbara dag

Idag lyser solen och det ligger lite, lite snö eller kanske frost på marken. Underbar luft att andas och jag har fått massor av saker gjort, så det blev en underbar lunchpromenad med Ella idag,
På promenaden tränade vi spårupptag då gräset var fruset så även en människa kunde hitta och följa spår :-), Vi tränade fotgående med löpare, stavgångare och vanliga promenerande som störning. Det går i vanliga fall 85% av tillfällerna om ingen börjar prata med Ella (dvs tittar på henne och pratar) då har hon svårt att sitta kvar utan vill fram och nosa/hälsa på människan. Men idag fungerade även det bra.

Blir också glad att det fungerar att lämna Ella ensam hemma utan problem. Idag fick hon vara ensam i 3-4 timmar. Jag har inte tidigare behövt lämna henne och därför slarvat med träningen av det.

Tänkte också gå publikt med mitt senaste lilla projekt "vår hemsida", slå gärna en kik om du har lust :-)
Har haft förmånen att på arbetstid lära mig ett nytt verktyg för att göra hemsidor m.m. Så då kunde jag ju inte låta bli att göra en till mig själv. Har inte riktigt bestämt om jag ska börja blogga därifrån oxå. Vi får se. Sidan är inte klar ännu men det är en början.

Ha en underbar dag/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0