På en kvart

Ella tyckte vi var lite tråkiga häromdagen ochjag hade lite dåligt samvete. Hon hade fått vara hemma med Maria som var sjuk. En kort promenad till Lunch och när jag kom hem så var det dax att laga mat. Men 15 minuter hade jag över medans jag väntade på att maten skulle bli klar. Ett post-it block låg på matbordet när jag skulle duka. La ner en lapp på golvet, Ella var genast med på notorna. Mycket snart satte jag lappen på lampknappen, många små korvbitar gick åt. Efter 15 minuter kunde Ella släcka och tända lampan utan post-it lappar :-) Hon är helt otrolig, Måste givetvis tränas mycket mer, sätta kommando på osv. Men det är otroligt vad man kan göra medans man väntar på att vattnet ska koka eller maten bli klar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0