Krokus

Igår tog jag bilder på våra blommor som börjat titta fram

image184

Man ser ju lite fånig ut när man står på knä och fotograferar och självklart kommer grannen och undrar vad jag sysslar med. Att fota blommor och buskar är ju inte något jag gör varje dag.

image185

Ella tycker att det är jättelustigt och vill gärna vara med och undersöka det jag gör men tröttnar efter ett tag och letar rätt på sin kompis Texas.

image186

Här väntar vi bara på första anfallet uppe på den lilla kulle vi har på tomten.
Snart kommer han den lille grymme

image187
Texas, Han har för härligt minspel. Något man inte ser lika tydligt på Ella som är så mörk.
Nu när marken är så våt så ser det ut som om vi har rensat bort mossan ur gräsmattan när hundarna jagar runt. Men det bjuder vi på, barn hundar och folk ska ha det bra, odla fina rabatter och gräsmattor får vi göra när vi blir trötta på allt annat roligt. Sov gott,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0