Valpträff i Kungsör

Vi har haft valpträff, det är alltid lika roligt att träffa allihop. Nu ska vi se det var Moya, Mira, Zita, Chanto, Chica, Canja och Ella sedan var charmtrollet Dita med. Peppar fick också vara med. Han blev dökär i Dita och hade en härlig repertoar av ljud. Vi fick både mumsigt fika och härlig lunch. Jättebra fixat Canja och Ditas mattar.
Vi fick se en videoinspelning från Chantos MH vilket var jättekul. Sedan visade Chanja och Ditas mattar oss personsök i skogen. Vi vallade upp en ruta som sedan en gömde sig i så fick hundarna kommando och drog ut i skogen. Båda hundarna var otroligt på och praktiskt taget flög ut i skogen. Jättekul att få höra om det. Sedan blev det en hel del lek tills hundarna la sig runt våra fötter. Jag fick lov att åka då jag skulle hämta Johan jag kom över en timme försent men det är svårt att slita sig när man har trevligt. Då skulle de andra åka iväg för att bada av sina hundar.

Kameran var full på bilder så jag hoppas Elina skickar över några som jag kan lägga in här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0