Tråkigaste hamnen

i Estland? För att kunna åka på dagen och samtidigt inte åka för långt (Ellas rastning) så beslutade vi oss att stanna i Virtsu. Tråkigare hamn får man nog leta efter ett färjeläger med hård traffikering.
det finns två små bryggor en liten minimarket men det finns internet. Bättre än många hamnar i Sverige kan skryta med :-)
Resan gick bra, lite mycket vågor in från sidan men i slutet surfade vi fram på dem. När vi startade regnade det rejält och det passet tog jag vid rodret. Även fast jag hade rejäla regnkläder på mig så var jag genomblöt efter 1 1/2 timme då det började klarna upp och Mats tog över rodret.

Martin fixade lunch/middagen köttbullar och mackaroner och jag tog ut Ella. Jag hittade en affär så nu ska vi iväg och handla, stora nöjet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0