I dag har jag fått en kommentar :-)

Tack Anneli för din kommentar det känns himla kul att få återkoppling på det man lägger ut. Jag har nu skrivit i Ellas blogg i snart ett år. Första inlägget skrev jag Den 19 mars 2006 några dagar innan vi hämtade Ella den 23 mars.(151 inlägg har jag hunnit skriva). Bloggen började jag skriva för att peppa min mamma att använda datorn och internet mer, samt att få till en dagbok. Tänk om detta media funnits när mina barn var små då skulle de fått en underbar dagbok när de blev föräldrar själva. Fast då hade jag nog satt lösenord för att få läsa i dem:-)

Att mamma läser bloggen vet jag och där får jag återkoppling för det mesta allt från felstavningar :-) till hurrarop över en bild eller något jag skrivit. Dessutom vet jag också att Ulrika (Calmigos) är inne och har även fått kommentarer från henne både på bloggen, via mail eller telefon och det är alltid lika kul att få den återkopplingen. Men sedan undrar man ju lite om andra som är inne och tittar. Jag kan se statistik på hur många som besöker bloggen och den ligger stadigt på över 10 personer. Därför blev jag extra glad över Annelis kommentar idag över vår härliga perroträff vi hade i helgen.  Så ni andra, kommentera gärna.

För att få inspiration i hunderiet läser jag själv några bloggar , igår hittade jag Eva Bodfälts blogg där jag fastnade och säkert kommer återkomma till. Där fanns en hel del tänkvärt. Sedan läser jag ju gärna Perrobloggar som peppar mig en hel del.


Kommentarer
Postat av: Anna Nygårds

Oj då, jag är in här titt som tätt men har liksom aldrig tänkt på att kommemtera. Nu ska jag börja göra det. Det är jättetrevligt att läsaom era förehavanden. Ella är verkligen jättefin!

/ Anna i Leksand

2008-02-21 @ 19:51:13
Postat av: susanne

Hejsan Anna,
Kul att du hittat hit. Jag har haft ögonen på dig och jag har förstått det hela rätt så har du guldklim´pen Rolex uppe hos dig. Ellas har blir ju Ellas farbror eller något då Pelle är Ellas pappa :-) Hoppas det går bra för er och att vi ses någon gång framöver.

Susanne

2008-02-21 @ 21:50:17
Postat av: Susanne

Hejsan Anna, Kul att du hittat hit. Jag har förstått att du nu har fått en liten guldklimp i dina händer. Ellas "farbror" Rolex :-)(Ellas pappa är ju Pelle)
Jag har trott att jag snart skulle få se en blogg eller hemsida om er :-)

2008-02-21 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0