Tråkigt .....

Matte bara gör andra saker och det är för varmt så jag orkar inte ens leka. Jag vill mest ligga i vattnet hela dagarna och som tur är brukar vi ta en långsam promenad ner till sjön så jag får svalka mig. På kvällen och morgonen är det bättre fart i lekandet då får jag också träffa grannhunden Molle. Fast han är dåsig mest hela tiden, gubbe är vad han är.
 
Husse trodde jag hade gömt alla hans nya målarpenslar så han gick och letade igenom hela tomten. Phu, jag hjälpte till att leta men visste ju inte riktigt vad jag letade efter. Dessutom hittade matte dem i tvättstugan så jag fick apportera dem till husse. Gissa om han blev glad, men för min del hade det varit bättre om de var borta för då kunde matte ha tränat mer med mig.
Det enda vi nu tränar är ensamträning och hur kul är det. Matte och husse jobbar på huset och jag får vara inne i huset under de varmaste timmarna. 

Hoppas det blir mer bad idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0