Vårt nya husdjur

Ella undrar vad som flygit i oss. Vi har skaffat en ny familjemedlem, Grisen.
En underbart söt latex gris som nöffar när man kommer åt magen på den.
Vi har den grå av de två på bilden nedan
            image236
Ella hatälskar grisen. Om jag gosar med grisen så kommer hon direkt och vill nosa på den. Ställer jag ner den på marken skäller hon på den. Kastar jag iväg den går hon och hämtar den. Bärandes i örat eller i en fot. Sedan lägger hon den på mattan under bordet och skäller på den. Kommer hon åt så att den nöffar tar hon ett steg bak och skäller på den. Ändå kan hon inte låta bli den. Hon bara måste fram och nosa, bita eller sätta en tass på den. Tillslut ställer jag upp den på bordet för att få tyst på de båda. Då hoppar hon upp och tar ner den igen. Sen börjar cirkusen om. Tillslut får jag gömma den. Hon är då för rolig vår lilla hund och grisen den är underbar :-)

Kommentarer
Postat av: Anna Nygårds

HaHaHa! Rolex har en latex anka med pip som han gör likadant med. Han bara hatar när den piper, men han kan liksom inte låta bli. Vi skrattar så vi inte får luft när han håller på.
/ Anna

2008-04-17 @ 12:53:40
Postat av: Emmie Haag Kullander

Hej! Alvis har en blå katt i latex som piper och som han gör precis som Ella och Rolex med. Han fick den i julklapp men vi tar bara fram den i bland ifall vi vill ha det där beteendet. Man undrar ju vad de tänker.//Emmie

2008-04-18 @ 15:48:23
URL: http://www.nogg.se/alvito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0