Härlig dag med många härliga hundar

Idag har vi haft en perroträff igen. Vi tog oss dit med buss, tunnelbana, buss och bil. Tack Sanna för skjussen sista biten.

image222
Ella ligger i mittgången på bussen. Folk klev över henne men hon lyfte inte ens på huvudet. 

image223
Ella kände nog på sig att vi skulle på något skoj. För på tunnelbanan började hon vakna till och ville titta ut genom fönstret  :-)

Väl på Ågesta gick Sanna i förväg och snittslade bana. Vi hade förberett tipspromenad med 5 priser. Perroklubben sponsrade med dekaler och Sanna med hundgodis.
Rekordmånga hundar dök upp 31 st. Innan vi drog igång Perroracet fikade vi lite i solskenet. Tänk vilken tur vi hade med vädret.
Sedan blev det full fart på hundarna. det var så många hundar så det var svårt att få med alla på bild. På mina bilder verkar det bara finnas svarta perrosar men vi hade nog alla färger representerade.
image225



image224

image227
Calmigos var där, jätteroligt här är en bild på mamma Moya


image226
Ella med Max i hasorna



image228
Pedro som vill att jag ska kasta hans kära boll

image229

image230

image231
Tussberget hade två vackra spanjorer med sig en valp som hette Vilja och denna stiliga herre som jag tappat bort namnet på.

Efter nästan 3 timmar begav vi oss hemåt med mycket trötta hundar. Jag hade sådan tur att jag fick skjuss med Max husse och matte och de skjussade oss enda hem. Nu sover Ella gott efter en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Annica och Fanta

Oh,vad kul ni verkar ha haft.Vore kul om vi "kunde få ihop" det och åka till er på nån träff!
Vad härligt att se Ella så "kolugn" på bussen.
Ha`t så bra!
Annica och Fanta

2008-04-13 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0