Lek med kompisen Molle

20071018157.jpg 
Idag skulle Ella vara ensam en hel timme så jag förberedde mig i tid. Först så stod lång skön promenad på agendan. PRecis när jag skulle gå ut så ringde grannen och undrade om vi skulle ta en promenad. Ella och Molle busade i Skogen i full fart. Molle är en än värre badfantast än Ella. Apportera i vattnet är det bästa han vet. Jag hoppas att hundar har vett nog att förstå när det är för kallt i vattnet. Ella tog en rejäl simtur sedan var hon färdigbadad även när Molle rusa i både 3 och 4 gånger. Så min förhoppning stämde nog. När vi sedan kom in igen efter en och enhalv timmes promenad så fick Ella mysa på en handduk medan jag fixade mig iordning för dagens möte. Inte ett ljud sa hon när jag gick men hon var väldigt glad när Martin kom hem en timme senare.
Idag begränsade jag hennes utrymme till allrummet, toa och Johans rum på övervåningen dessutom satte jag på radion. Jag är lite orolig att Ella ska tokskälla när vi inte är hemma. Men idag tror jag inte så var fallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0