Perroträff i Stockholm

Idag har vi varit på Perroträff i Stockholm. Första gången för Mig, Maria och Ella. Vi träffades på Gärdet kl 13:00 och tog en promenad på det stora fältet. 10 hundar kom Äldst var Semla på 4 år och yngst var Selma och Maja 6 månader gamla. Sedan hade vi Zita, Iza, Max, Ella, Epcon, Peppar och Ruffa (hoppas jag inte glömt någon) Hundarna sprang lösa och hade jätteroligt. 3 riktigt hormonstinna killar hade vi med oss så framförallt Zita och Ella var rejält uppvaktade. Ella började till slut säga ifrån. Det var en fin dag men riktigt blåsig så Zita, Ella, Peppar och Iza med hussar och mattar drog iväg till fiket "Himmelska hundar" på Hedinsgatan 13 där även hudnar är välkomna och där myllrade det av gäster både fyrbenta och tvåbenta. Ett ställe jag verkligen rekommenderar. Nu liggar Ella lugnt och sover efter en aktiv dag och jag ska tina upp i badkaret.


Hälsningscermoni närmast kameran Peppar och Iza,Ella, Ruffa, MAx och Zita(?)20071110247.jpg



20071110253.jpg 
"Herren på Täppan" Max, Ella, Semla och Iza klättrar på stenar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0