Så det kan bli

Kul att sitta och filosofera. Ella har nu knappt varit här i 2 dagar men det känns som hon varit här jämt. Hon har kategorisert familjen. Vill man ha lugn och ro så ska man gå in till största sonen Martin. Han skyddar en från alla mindre syskon.  Maria hon är bara bäst på att "hänga" med. Det händer alltid något roligt. Medans lillgrabben Johan honom ska man "brottas" och leva runt med. Pappa Mats är det bäst att "krusa" när han är i närheten lever rumpan ett helt eget liv. Medans Matte hon har koll på läget. Idag är det ju en underbar vårdag så vi har varit ute och haft picknick i trädgården. Maria och Johan ville ta fram ett gammalt indiantält, jag var tveksam ville inte att Ella skulle bli skrämd. Men vi gjorde en kompromiss. Ungarna skulle ta fram tältet medans jag var inne med Ella. Men se det ville inte Ella. Hon hjälpte Husse bära fram tältet, Undersökte tältet noga och smet snabbt in i tältet innan det var helt uppsatt. Sedan blev det hennes plats. Tänk så fel Matte kunde ta. Maria, Johan och Ella hade jättekul gjorde gegga med sand och vatten. Så nu är vi inte så rena längre. Ella hade ingen lust att gå in när jag nästan kommenderade in hela flocken för lite vila.
Väl inne, somnade Caramella direkt. Men de hinner nog med en sväng till ute innan solen går ner.

 image6

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vilken söt liten indianflicka ni fått:) träffade hennes syster Carizma idag hon var också jätte gullig. Lycka till!! Hälsn. Anneli Pablo & Wilda

Postat av: Susanne

Hejsan,
Kul att du hittat hit. Visst är hon härlig. Indiantältet får vi nog inte ta ner igen det är hennes nu :-) Caramella är bara så härlig. Jag har flera gånger varit inne på din sida och snygkikat också. I min jakt på information om Perron.

2007-03-27 @ 10:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0