Grattis Peppar på Stora Stockholm

I morse väckte Maria mig tidigt hon ville absolut ville till Mässan där Stora Stockholm. Klockan 9:00 skulle Perrosarna upp i ringen. Maria ville helst hinna titta på Emma i Freestylen också. att hitta parkering var inte det enklaste tillslut släppte jag Maria och hennes kompis vid stora entrén och fortsatte sökandet. När jag kom in hade redan Peppar varit inne i ringen och kommit etta. Sedan blev det cert.
Jag är nte så insatt i utställningsvärden men Peppars matte var mycket glad och då glädjs jag med henne.

Det är kul att vi träffa andra perroägare bl.a. de från Stockholms promenaderna. Det är fördelen med att ha en ras som inte har hunnit bli så utspridd.
Dottern fick se Emma sedan tog vi ett stort svep genom hallarna för att sedan åka hem till vår vackra Ella. (Inte subjektiv för fem öre) :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0