Ella sover över hos Peppar

Igår var jag och lämnade Ella hos Peppar. Peppar blev som vanligt väldigt förtjust över att se Ella. Han hade svårt att förstå när Ella sa ifrån även om hon gjorde det rejält stod han där och charmade och kromade sig. Jättesöt. Peppar låter lite som en gris när han flörtar. Det är första gången Ella är borta över natten och det känns lite grann som när barnen var små. Koll av telefonen med jämna mellanrum. Vid halv 12 fick jag ett SMS som sa att Ella iallafall skötte sig exemplariskt. Jättenyttigt både för mig och henne men jag vaknar i alla fall före 8 och tittar ut för att kolla av vädret. Tossigt då jag äntligen kunde ha sovmorgon :-)
När Maria vaknar så åker vi och hämtar Ella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0